Ratunku, mam dziecko!

Mafinki chcę! Z czekoladą!

Posted by Joanna w dniu Październik 22, 2008

Niedawny wpis na blogu Majanowe pieczenie (zob. tutaj, pozdrawiam, Majana :) o rozpoczęciu sezonu muffinkowego  mnie również zmotywował do upieczenia ulubionych babeczek.  Maja dzielnie mieszała suche składniki, potem dolewała mokre. Ja kroiłam czekoladę w kawałeczki, a Maja je oczywiście podjadała :)  Wyszły pyszne.

- Uwielbiam mafinki. – Maja zajadała babeczki, aż jej się uszy trzęsły.

- Cieszę się, Maju, że ci smakują. – dołożyłam Majce kolejną.

- Bardzo cię lubię, wiesz?

 Szczerze i bezinteresownie :)

Dodaj komentarz

 
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

