Ratunku, mam dziecko!

Tatuś się zdziwi

Posted by Joanna w dniu Październik 24, 2008

Podsłuchałam dzisiaj część Majkowych rozważań o życiu. Hm, dość mnie zaintrygowały.

– … i będzie siostrzyczka.  – Maja mówiła do siebie bawiąc się lalkami.

– Chcesz mieć siostrzyczkę kochanie?

– Tak. – odpowiedziała bezwiednie Maja, zbyt zajęta swoimi sprawami. – I mały bobas też będzie. Mały braciszek.

– I braciszka też?

– Tak. – Ciągle miałam wrażenie, że jednak nie uczestniczę w tej rozmowie.

– I będzie dużo ludzi. I wszyscy będą mnie kochali.

– …

– I tatuś się zdziwi. Zdziwi się, zdziwi.

 

Też bym się zdziwiła na jego miejscu. Tradycyjnie uznaje się, że powinien mieć udział w powiększaniu rodziny.

Jedna odpowiedź to “Tatuś się zdziwi”

  1. Incoguto said

    Udział zwykle Tatuś ma, ale pełną świadomośc konsekwencji tego udziału to chyba nigdy ;-)

Skomentuj

 
