Ratunku, mam dziecko!

Balbinkowe alter ego

Posted by Joanna w dniu Listopad 21, 2008

– Wiesz, mamusiu… Kiedyś, jak byłam duża, to poszłam na łąkę.  Zbierać kwiatki. I zasnęłam. A tu nagle ziemia się podniosła. I się wystraszyłam. A to był pan kret!

– I zrobił ci: „akuku!” ?

– No tak.

 

– A jak kiedyś poszłam sama nad rzekę, to taki znak był.

– Tak?

– I się nie kąpałam. Bo na znaku było, że nie wolno się kąpać.

 – Tak?

– Tylko piesek zrobił dziurę i tam się kąpałam.

– I tak było bezpiecznie?

– Tak.

 

Wiecie skąd wiedziałam? Nie, nie dlatego, że przerabiamy to już n-ty raz (chociaż to też :)

Po prostu setki razy czytałyśmy już Przygody Gąski Balbinki. Pisząc „czytałyśmy” mam na myśli:  czytałyśmy, opowiadałyśmy (na zmianę i z osobna, po kolei i częściami) oraz oglądałyśmy do upadłego (od początku do końca i z powrotem). Gdybyście nie mieli jeszcze tej książeczki w domowej biblioteczce, gorąco polecam jako prezent na nadchodzące święta. Super sprawa.

A tak przy okazji, może możecie się podzielić swoimi rekomendacjami na mikołajowe prezenty?

Kalendarz adwentowy ma 24 pudełka, chętnie skorzystam z pomocy…. :))

Jedna odpowiedź to “Balbinkowe alter ego”

  1. ciocia em said

    z kategorii „bezpieczne” :
    -… yyy…hmmmm…. – nie tego ciocia em nie wymyśli na razie

    za to z kategorii prezentów „ciociowych-acz-do-cenzury-roodzicielskiej” jest prościej (uwaga będę się starała empatycznie znaleźć potrzeby prawie-trzlatka” – bardzo będę dorosłym wdzięczna za zrozumienie :) ):
    – lusterko otwierane :)
    – dzwoneczek
    – świecący nosek renifera – to dla Ciotki by Majkę rozśmieszyć :)
    – stempelki
    – robiona / malowana ręcznie książeczka na każdy dzień z jakąś historyjką

    biorąc jednak pod uwagę, że czekolada przebija wszystko…ciężko wymyślić coś konkurencyjnego ;-)))

Skomentuj

 
