Ratunku, mam dziecko!

Idealny prezent na święta?

Posted by Joanna w dniu Listopad 27, 2008

hm, powiem od razu: chodzi o telefon…. najlepiej komórkowy :/

Oczywiście, Majka nie byłaby w stanie używać go w pełni. Praktycznie wcale. Ale za to bardzo lubi bawić się w udawanie, że dzwoni. Kiedy tylko nauczyła się mówić, przykładała dłoń do ucha i rozmawiała:

– Tatuś? Halo? No cześć. Yhm. Yhm. Tak. Gdzie jesteś? Yhm. Dobrze. My jesteśmy w domu. No to pa.

A miała wtedy dwa latka.

Teraz, kiedy dzwonię do męża, wyrywa mi mój telefon: -Ja też chcę z tatą rozmawiać! No, cześć tato. Gdzie jesteś? W pracy? Dobrze. A kiedy wrócisz? Aha. A co lubisz najbardziej? Tak? No to pa.

Czyż taki prezent nie sprawiłby jej prawdziwej frajdy?

 

PS:  Teraz się przyznam, że jednak nie upadłam na głowę. Rozumiem frajdę, jaką mogą mieć dzieci z używania takiej zabawki. (dorośli mają przecież ogromną).  Nie rozumiem natomiast powodu, dla którego rodzice kupują dzieciom ich własne telefony, zanim skończą one dziesięć lat (dzieci nie telefony).

Cóż, prawda jest taka, że skoro nie mam doświadczenia z dziećmi powyżej lat trzech, mogę tego zwyczajnie nie rozumieć. Może ktoś mnie oświeci?

Skomentuj

 
