Ratunku, mam dziecko!

Koleżanka! Za mną!

Posted by Joanna w dniu Listopad 28, 2008

Koleżanka! Za mną! – Tym wezwaniem wita Majka świeżo poznane rówieśniczki. Nie udało nam się jeszcze spotkać takiej, która wydawałaby komendy Majce :( 

W przedszkolku Majka czuła się jak u siebie. Ustawiając dzieci po kątach i negocjując z ciociami swoją wersję wydarzeń. Całe szczęście, że ciotki okazały się profesjonalistkami i dawały sobie w takich sytuacjach radę. (Przy okazji, pozdrawiam ciocie z Akademii Maluszka :)) 

Na zakupach…  nie jest łatwo. Dzisiaj, nie szukając daleko, Majka zobaczyła w sklepie skarpetki, które jej się spodobały. Nie pytając mnie o zdanie od razu zwróciła się do ekspedientki: – Chcę to kupić. – Wskazała na trzymaną w ręku parę. Pani zaproponowała, że poszuka rozmiaru (o dziwo, nikt nigdy nie wypada z roli, nie sprzeciwia się, nie ignoruje, teraz wiecie jaką ma siłę rażenia :). Pani zniknęła na zapleczu na jakieś 5 sekund, kiedy Majka, podążając jej śladem, zapytała – No i jak? – Nawet ja nie mam takiego tupetu.

Przyznam szczerze, nie dziwię się, że jest typem kierownika. Sama mam podobne skłonności. Mam tylko mały żal do męża. Liczyłam, że się bardziej postara, że Majka więcej po nim oddziedziczy. (w kwestii temperamentu, oczywiście).

Jedna odpowiedź to “Koleżanka! Za mną!”

  1. […] Koleżanka! Za mną! […]

Skomentuj

 
