Ratunku, mam dziecko!

Trafiła kosa na kamień

Posted by Joanna w dniu Grudzień 2, 2008

Całkiem niedawno pisałam tutaj o Majkowym charakterku i o tym, że nie trafiła jeszcze na podobną sobie kierowniczkę. Do dzisiaj. Na spacerze spotkaliśmy Zosię (2.6) z jej tatą (pozdrawiam!)- robią właśnie objazdówkę po warszawskich parkach i placach zabaw.

W pierwszej sekundzie nowej znajomości Zosia zarządziła, że dziewczynki będą bawić się w ciufci. Majka pobiegła za koleżanką. Potem na karuzeli. Majka znowu pobiegła za Zosią. Nie wierzyłam własnym oczom.

Trwałam w stanie szoku całe dwie minuty. Potem nastąpiło to, czego się właściwie spodziewałam: – Teraz ja! Nie, teraz ja! Ja pierwsza! Nie ja pierwsza! Ja chciałam się pobujać! Nie, ja chciałam pierwsza! Berek! Na zjeżdżalnię! Łe, łe, łe….

Z tatą Zosi szybko znaleźliśmy wspólny język. Porozmawialiśmy sobie o charakterkach przez duże C: jakie są ich codzienne uroki, jak też one się mogą sprawdzić w warunkach przedszkolnych i innych sytuacjach społecznych. Widać było, że jest zaprawiony w bojach i nic mu właściwie nie straszne. Rozmowa była treściwa, lecz krótka. Postanowiliśmy bowiem rozdzielić maleństwa zanim ostatecznie rozstrzygnęły kto jest jedynym prawomocnym kierownikiem na placu zabaw.

Mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy. Dla dobra Majki, naszej rodziny i ludzkości.
Powiedzcie sami, to chyba nie jest zdrowe, żeby prawie-trzylatek nie miał w swoim otoczeniu nikogo ze swej kategorii siłowej? (No dobra, przyznam się, że mogłabym stanąć w szranki, ale mi nie wypada…. mogłabym nadużyć stanowiska…)

Jedna odpowiedź to “Trafiła kosa na kamień”

  1. Marta said

    heheh, ja też byłam silnym osobnikiem w dziecinstwie, i zawiazane przyjaznie powstale na bazie konfliktow trwają do dzis…… silne osóbki przyciągają podobnych sobie…

Skomentuj

 
