Ratunku, mam dziecko!

Zdjęcie tygodnia – tak sobie spała

Posted by Joanna w dniu Grudzień 10, 2008

Maja śpi po spacerze

Majka zasnęła dzisiaj na spacerze. Zimowe, mroźne powietrze dobrze jej robi, bo zasnęła tak mocno, że zdołałam wnieść ją do domu. Nie zdołałam natomiast rozebrać i położyć do łóżeczka – protestowała za każdym razem, kiedy próbowałam zdjąć jej kurtkę albo czapkę. Na koniec usiadła. I tak sobie spała. Cóż miałam robić?

Jedna odpowiedź to “Zdjęcie tygodnia – tak sobie spała”

  1. Marta said

    przesłodko :) dzieci w takich syttuacjach jak tak spią to mają mnie komletnie rozłożoną na łopatki :) niesamowicie na mnie działają takie dzieciaki :)

    pozdrawiam
    Marta

Skomentuj

 
