Ratunku, mam dziecko!

Z serii idealny prezent: gadające narzędzia

Posted by Joanna w dniu Grudzień 11, 2008

Maja oszalała na punkcie Mańka ‚Złotej rączki’. Chodzi po domu i udaje, żę nosi narzędzia, coś naprawia, kupuje, mówi: – Adios Klara! – i wraca do pracy. Dziwi się tylko, kiedy jej odpowiadam lub witam się z nią po hiszpańsku.

Zainspirowana tym nagłym przejawem sympatii, postanowiłam kupić idealny prezent  i zaczęłam szukać zestawu narzędzi Mańka. Niestety, znalazłam tylko na amazonie w UK i USA, ale już wyprzedane (szkoda) albo ze zbyt długą dostawą (nie będę ryzykować). Dobre jest to, że mam już pomysł na prezent z okazji trzecich urodzin :)

Jedna odpowiedź to “Z serii idealny prezent: gadające narzędzia”

  1. incoguto said

    hmmm… narzedzia dla małej damy? A co z kucykami pony? Co z lalkami Barbie? Jeśli tak dalej pójdzie to tak wychowywane kobiety w Polsce będą domagać się prawa do głosowania, albo już nie wiem czego jeszcze ;-)

Skomentuj

 
