Ratunku, mam dziecko!

Ranking: najlepsze świąteczne książeczki dla dzieci

Posted by Joanna w dniu Grudzień 13, 2008

Wspomniałam już, że chcąc wprowadzić Majkę w atmosferę nadchodzących świąt, polskich tradycji, Mikołaja i prezentów postanowiłam poszukać świątecznych książeczek dla dzieci.  Trzy wieczory spędziłam przeszukując księgarnie internetowe…. nie było to ani miłe, ani produktywne.  

Może na przyszłość warto byłoby ułatwić ludzkości zadanie?

 Zapraszam wszystkich do stworzenia listy najlepszych książeczek świątecznych dla dzieci do lat pięciu. Proszę, wystawcie oceny, dopiszcie tytuły, których nie uwzględniłam. Niech wszystkie mamy, ciocie, ojcowie, wujkowie i inne fajne osoby mają ułatwione życie i gotową ściągę z prezentami do wyboru: przed tegoroczną gwiazdką lub każdą następną :)

Skomentuj

 
