Ratunku, mam dziecko!

Wyprzedaże – to jest to, co tygryski lubią najbardziej :)

Posted by Joanna w dniu Grudzień 16, 2008

Nie ma to jak kupić bardzo ładne rzeczy w bardzo dobrej cenie. (Najbardziej lubię czas wyprzedaży, kiedy zarówno moje potrzeby estetyczne, jak i zmysł ekonoma, zostają zaspokojone).

Wyprzedaże zaczynają się w Polsce trochę nieśmiało…. za to za granicą szaleją już na całego. O zgrozo, dostałam właśnie e-maila z Boden informującego już o końcówce wyprzedaży.  Rzuciłam okiem na sukienki dla dziewczynek… wybrałam i , i jeszcze bluzeczkę. I kilka innych… Hm, trochę się tego uzbierało, ale przy takich rabatach… każdy przyzna, że mądrze wydałam pieniądze :)

Odpowiedzi: 2 to “Wyprzedaże – to jest to, co tygryski lubią najbardziej :)”

  1. Notme said

    Wlasnie na tym polegaja wyprezadaze/oferty. :) Celem sa wieksze ilosci sprzeanego towaru…
    Ale z drugiej strony jesli i tak mialas kupic to lepiej zaplacic mniej. :)
    Pozdrawiam!

  2. Notme said

    ŻYCZĘ WESOŁYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT!
    ( ^_^ )

    Pozdrawiam serdecznie! :)

Skomentuj

 
