Ratunku, mam dziecko!

Majkowy list do świętego Mikołaja

Posted by Joanna w dniu Grudzień 28, 2008

Drogi Mikołaju,

byłam grzeczna przez cały rok.  Często słuchałam tatusia i mamusi. (A jak się nie słuchałam to i tak mnie lubicie. )

Pod choinkę chciałabym dostać:

– prezenty!

– lizaczki? może lizaczki?!

– lizaki!

– lody, mikrofony, aniołki, zabawki, czekoladki mikołajkowe…

– i wszystko bym chciała!

– i lizaki.

– i lizaki.

– lizaki.

– lizaki.

– lizaki.

 

podpisano: Kochana Majusia

 

spisała: mama

dn. 22.12.2008

Odpowiedzi: 4 to “Majkowy list do świętego Mikołaja”

  1. asiula said

    Słodka ta Twoja Maja:)

  2. Marta said

    hehe slodki ten list :)

  3. Joanna said

    dzięki, jako mama mogę się tylko zgodzić :)

  4. Joanna said

    Mikołaj też się nie oparł :)

Skomentuj

 
