Ratunku, mam dziecko!

I dlatego nie chodzę z dzieckiem na zakupy.

Posted by Joanna w dniu Styczeń 9, 2009

Nie, nie dlatego, że odcinam biedactwo od rogu obfitości w postaci słodyczy, baloników, zabawek, książeczek, gazetek z gratisami…

Po prostu, pójście do sklepu przerasta mnie już w wersji solo. W wersji ‚z dzieckiem’ wydaje mi się być mission impossible. Paradoksalnie Majka jest bardzo grzeczna (przez większość czasu), posłuszna (czasami), dotrzymuje umowy zawartej przed wejściem do sklepu (zwykle). Umawiamy się najczęściej, że ja postaram się załatwić wszystko szybko, a ona nie będzie chciała kupić wszystkiego co zobaczy.

Wydawać by się mogło, że w takiej sytuacji…. nie, jednak nie.  A może jednak? 

…. te dzikie tłumy (wyprzedaże? a może święta? po prostu weekend?)…niekompetentni sprzedawcy (ja to nie wiem, proszę pani, ja tu nowa jestem)… bałagan na półkach (aż się serce rwie do starego dobrego programu na e i… posortowania wszystkiego)…

Nie, ciągle nie.

Moja wizja alternatywna to:

Kawa. Komputer. Maja na kolanach. – Ładne kochanie? Która podoba się tobie bardziej? Różowa czy czekoladowa? – Różowa. -No to kliknij. O, widzisz, kupiłaś już. – Po piętnastu minutach: – Ja już nie chcę! – Jeszcze tylko zobaczymy tutaj. – Ja nie chcę! Jak się stąd wychodzi? – Zaraz to zamknę kochanie. – Ja chcę bułę i kłalę! – Już kończymy. – Ja to zaraz zamknę i cię wyłączę! I będę grała w bułę i kłalę! – Też cię bardzo kocham.

Życie nie jest idealne. Ale warto dążyć do perfekcji.

Odpowiedzi: 3 to “I dlatego nie chodzę z dzieckiem na zakupy.”

  1. incoguto said

    bardzo fajne :-)

  2. Marzena said

    Znam sklep z tej drugiej strony i wiele by tu dyskutować można…:),ale może dlatego nie lubię też chodzić na zakupy,nawet sama,nie mówiąc już o dziecku:P

  3. Joanna said

    Marzena, dzięki za komentarz i witam na blogu :)

Skomentuj

 
