Ratunku, mam dziecko!

Święto-dzień Kubusia Puchatka :)

Posted by Joanna w dniu Styczeń 18, 2009

W niedzielę był dzień Kubusia Puchatka (a ja się zagapiłam i nie ten guzik wcisnęłam, więc życzenia widzicie dopiero dziś :)

Wszystkiego najlepszego: bardzo kubusiowego, czasem prosiaczkowego, rzadko kłapouchego, często tygryskowego!

Nie wiem co na to powiecie, ale ja traktuję to jako miły pretekst, by raz jeszcze sięgnąć po książki z przygodami Kubusia. I raz jeszcze obejrzeć bajki z Janem Kociniakiem użyczającym głosu Kubusiowi i resztą świetnej obsady.

…Brzuszek burczy, bo się kurczy….

Nie mogłam się powstrzymać :)

mniam- mniam- mniam- mniam

mniam- mniam- mniam- mniam

….

hm hm hm hm hm hm hm hm

Skomentuj

 
