Ratunku, mam dziecko!

Maja dzwoniła i się pomyliła

Posted by Joanna w dniu Luty 4, 2009

– A może zadzwonimy do babci Ewy? – zapytała Maja na widok słuchawki leżącej na stole.
– Dobra, dzwonimy. Tylko pamiętaj, że jak dzwonisz, to potem trzeba rozmawiać, a nie zostawić słuchawkę i iść się bawić. Dobrze, Maju? – poinstruowałam, wybierając numer. Po chwili w słuchawce odezwała się babcia:
– Słucham?
– Co słychać? Maju? – zagaiła Maja, po czym zawiesiła wzrok na słuchawce. – Ale się pomyliłam! – spojrzała na mnie trochę zdziwiona całą sytuacją. Uśmiałyśmy się wszystkie trzy.

Nie wiedziałam, że (prawie) trzylatek może popełniać lapsusy podobne do tych, które przytrafiają się dorosłym :)

Skomentuj

 
