Ratunku, mam dziecko!

Pierwszy wygrany zakład

Posted by Joanna w dniu Luty 11, 2009

Zawsze przegrywam zakłady. Taka karma. Zawsze zazdrościłam bratu, czasem mężowi, oni zwykle wygrywają. Taka karma.

Wczoraj stałyśmy z Majką przed zamkniętym przejazdem kolejowym, niedaleko Piaseczna. Z braku innych zajęć założyłyśmy się, z której strony przyjedzie pociąg. Szanse były równe. 50:50. Ja stawiałam na stronę lewą, Maja stwierdziła, że pociąg przyjedzie z prawej. Nie zgadniecie kto wygrał.

Wieczorem Maja siedziała na kanapie i wcinała ze smakiem swoje świeżo wygrane kwaśne żelki.
Taka karma.

Jedna odpowiedź to “Pierwszy wygrany zakład”

  1. Marta said

    ja tez nigdy nie wygrałam zadnego zakładu :) taka karma :)

Skomentuj

 
