Ratunku, mam dziecko!

Hinduska

Posted by Joanna w dniu Luty 23, 2009

Zupełnie niezamierzenie (choć może właśnie w tej chwili nie doceniam potęgi podświadomości), zaraziłam Majkę sympatią do Bollywood.

Zakochała się w tańcu, strojach, biżuterii, muzyce (choć tego nie wiem na pewno). Ciągle prosi o włączanie filmów: „o tym panu co był niedobry, ale okazał się dobry” lub „o tym panu co miał chore serduszko”. Ja włączam wybrany film, a Majka w tym czasie przetrząsa swoją szafę w poszukiwaniu sukienki, szala, kolczyków… Ubiera się szybko, sprawdza w lustrze efekt i melduje się obok mnie, stwierdzając: – Jestem hinduską! Ostatnio zażyczyła sobie także, aby namalować jej na czole „taką kropeczkę, jak miała pani”. Ma już swoje ulubione piosenki i za nic nie pozwoli, żeby je pominąć. Naprawdę mocno się zaangażowała.

Cieszę się, że sprawia jej to tak wielką frajdę. Zabawa jest naprawdę przednia. Ja też czasem dołączam do tanecznego szaleństwa, choć chyba przywiązuję zbyt małą wagę do akcesoriów. Obiecałam Majce, że się poprawię.

A na koniec konkurs: O jakie filmy chodzi?

Zrozumiem, jeśli nie będziecie w temacie :))

Skomentuj

 
