Ratunku, mam dziecko!

Mała narciarka

Posted by Joanna w dniu Luty 24, 2009

Minął już ponad tydzień od naszej wyprawy do Wisły, a mi nie udało się napisać jeszcze ani słowa na ten temat. Wymówkę mam pod ręką – choroba. Dłużej jednak nie będę się ociągać i zeznam, co następuje:

Maja była najdzielniejsza w całej swojej prawie trzyletniej historii.
Wyjechaliśmy w piątek wieczorem.
Maja nie dość, że nie marudziła ani przez chwilę, to jeszcze zabawiała mnie i męża. My ją trochę też.

Najbardziej chwytliwa okazała się opowieść o niedźwiedziach, do których właśnie jechaliśmy. Niedźwiedzie czekały już na Majkę w górach, chowały się w śniegu i mówiły: – Kiedy ta Maja przyjedzie? (nie pytajcie mnie, dlaczego akurat to co mówią niedźwiedzie było najważniejsze w całej opowieści).  Aha, chowały się w śniegu, bo to polarne niedźwiedzie były. W trakcie opowiadania jedno z rodziców popełniło tenże błąd logiczny. Niestety, nie udało nam się nadać historii więcej znamion prawdopodobieństwa i podmienić niedźwiedzi polarnych na niedźwiedzie brunatne. Maja nie miała nic przeciwko wersji pierwotnej, więc i my w końcu darowaliśmy sobie skrupuły.

Najcudowniej było w sobotę. Na stoku resztki śniegu. Temperatura prawie 10 stopni. Tak, na plusie.  Maja została wyposażona w małe butki i nartki i wyruszyła na podbój stoku. Na początku posypała butki śniegiem „żeby się lepiej jeździło”. A potem zrobiły z instruktorką Agnieszką czary-mary, wyczarowały kajdanki do nartek i ruszyły. Bałam się, że Majka będzie się bała. Niepotrzebnie. Po pierwszym zjeździe zażądała: „Ja chcę jechać do góry na patyku!” i tak jeszcze dwa razy. Bo każdy zjazd był niezbędny do tego, żeby móc potem wjechać „do góry na patyku”. Agnieszka jest naprawdę extra instruktorką. Maja była zachwycona. Żałuję, że z wrażenia nie zrobiłam żadnych zdjęć. Mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić, niedługo :)

Skomentuj

 
