Ratunku, mam dziecko!

Czarny Piotruś

Posted by Joanna w dniu Marzec 23, 2009

Zupełnie  bez okazji kupiłam dziś Majce karty do gry „Czarny Piotruś”. Fajne,  z Krecikiem. Cena była dobra, Krecik cieszy się ostatnio dużym uznaniem – więc zaszalałam. Niespodzianka zawsze jest mile widziana :)

Rozpakowałyśmy karty. Maja bardzo się zaciekawiła. Zaproponowałam partyjkę. Maja się zgodziła. Potasowałam karty. Maja udawała, że też tasuje. Rozdałam karty, ułożyłam Majce wachlarzyk, wręczyłam. Tłumaczyłam właśnie zasady, wybierając jedną z kart Majki, kiedy ….. zaczęła płakać, że to jej karty i mam jej nie zabierać…. to jej Krecik i ona nie chce grać… nie wolno jej zabierać jej obrazków….

Może nie jest jeszcze gotowa? Może za wcześnie? Jak myślicie?

Odpowiedzi: 2 to “Czarny Piotruś”

  1. asiula said

    Dawno mnie tu nie było, ale widzę, że Pani Joanna też dawno nie odwiedzała swojej strony. Co tam u Majki? :)
    Pozdrawiam

  2. Patrycja said

    Dopiero co odkryłam tego bloga i bawię się tu przednio;)
    Będą dalsze wpisy?
    Pozdrawiam

Skomentuj

 
